Infolinia

Aktualności

29/06/2015
/

ATLAS po raz dziesiąty Złotą Budowlaną Marką Roku

Nasza firma już dziesiąty raz z rzędu zdobyła tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku. Otrzymaliśmy również srebrne wyróżnienia jako Marka Przyjazna Fachowcom oraz w trzech kategoriach produktowych: fugi, kleje do płytek oraz kompleksowe systemy ociepleń. Uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się 26 czerwca w Hotelu Venecia Palace w Michałowicach pod Warszawą.

Ranking marek budowlanych przeprowadzany  przez centrum badawczo-rozwojowe ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku to unikalne przedsięwzięcie mające na celu wskazanie i promocję marek wyróżniających się jakością i cieszących największym zaufaniem fachowców. Niezależne badania przeprowadzane na reprezentatywnej grupie firm wykonawczych  kształtują wiedzę na temat producentów branży budowlanej, stanowiąc wiarygodne źródło informacji dla tego sektora usług i inwestorów. Tegoroczna edycja po raz dziesiąty wyłoniła firmy cieszące się najlepszą opinią konsumentów i najsilniejszą pozycją na rynku budowlanym. Tytuły przyznane w 37 konkursowych kategoriach są podsumowaniem efektów pracy w danym roku, ale również – tak jak w przypadku ATLASA, potwierdzeniem konsekwentnie prowadzonej polityki produktowej, w tym wcielania w życie motto „ATLAS wspiera fachowców”.

W Rankingu Firm Budowlanych zostaliśmy bardzo wysoko ocenieni i nagrodzeni już dziesiąty raz. Poza najważniejszym wyróżnieniem w klasyfikacji ogólnej, potwierdzonym tytułem Złota Budowlana Marka Roku 2015, ATLAS zdobył także tytuł Srebrna Budowlana Marka Roku w czterech kategoriach: fugi, kleje do płytek, kompleksowe systemy ociepleń oraz marka przyjazna fachowcom. W imieniu naszej firmy nagrody odebrały Dominika Sumisławska-Subko, Kierownik Kategorii Produktowej, i Katarzyna Śniady, Asystent Dyrektora Marketingu.

Uroczysta Gala była nie tylko okazją do odebrania dyplomów i statuetek przyznanych laureatom Rankingu, ale i miejscem spotkania i integracji środowiska branży budowlanej. Przedstawiciele wszystkich czołowych producentów, dziennikarze zajmujący się tematyką budowlaną oraz osoby zainteresowane zagadnieniami rynkowymi, mieli szansę podzielić się opiniami i uwagami dotyczącymi branży w sympatycznej, swobodnej atmosferze towarzyszącej Gali.