Infolinia

Oferty pracy

ATLAS oferty pracy

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowiska:


SPECJALISTA DS. MARKETINGU
ŁÓDŹ
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

zatrudni

SPECJALISTA DS. MARKETINGU

Miejsce pracy: Łódź

nr ref. SDR/17/84

WYMAGANIA:

  • 2 lata doświadczenia w obszarze marketingu w tym praktyczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu działań marketingowych
  • wiedza teoretyczna oraz praktyczna z zakresu marketingu bezpośredniego, internetowego i Social Media
  • dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, praca ukierunkowana na realizację postawionych celów
  • kreatywne, logiczne myślenie oraz umiejętność szybkiego wyszukiwania rozwiązań również niestandardowych
  • wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole
  • wyczucie estetyki
  • umiejętność pisania tekstów marketingowych
  • czynne prawo jazdy kat. B
  • wiedza z zakresu e-marketingu i reklamy internetowej

 

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • współtworzenie i realizacja strategii marketingowej Spółki
  • budowanie marki i wizerunku firmy
  • planowanie, wdrażanie i aktywacja projektów sponsoringowych
  • planowanie, wdrażanie oraz kontrola i raportowanie efektów działań marketingowych
  • monitoring i analiza zachowań rynkowych konkurencji oraz wyników promocji
  • planowanie, tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych oraz marketingowych, planowanie budżetu reklamowego
  • wykorzystanie nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego do promocji firmy i oferowanych produktów
  • opracowywanie i wdrażanie planu wsparcia sprzedaży oraz współudział we wdrażaniu nowych produktów
  • przygotowywanie materiałów promocyjnych i marketingowych przy współpracy z agencjami reklamowymi oraz Działem Graficznym
  • monitoring mediów oraz śledzenie najnowszych trendów w mediach społecznościowych
  • organizacja imprez firmowych i spotkań z klientami
  • przygotowywanie analiz, raportów, zestawień

 

 

OFERUJEMY:

  • ciekawą pracę w organizacji będącej liderem na rynku
  • udział w ciekawych projektach
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • współpracę ze znanymi sportowcami przy realizacji projektów sponsoringowych
  • stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do stopnia trudności realizowanych zadań
  • możliwość rozwoju zawodowego w prężnie działającej organizacji
  • kreatywne i samodzielne stanowisko
  • dodatkowe benefity, w tym opiekę medyczną i kartę sportową

 

 

Z

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę ATLAS zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

 

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane  o terminie spotkania.


aplikuj
SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI
ŁÓDŹ
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

zatrudni

Specjalistę ds. Komunikacji Branżowej

 

Miejsce pracy: Łódź

nr ref. SKB/17/85

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne)
  • min. 2 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty w obszarze marketingu –prowadzenie projektów www, kampanii na youtube, kampanii remarketingowych, aplikacji internetowych, SEO
  • biegła znajomość MS Office,
  • znajomość CMS wordpress,
  • znajomość narzędzi google: analytics, ad words, youtube
  • doświadczenie przy wprowadzaniu innowacyjnych aplikacji i rozwiązań internetowych
  • umiejętność samodzielnego i kompleksowego prowadzenia projektów
  • mile widziana znajomość branży budowlanej
  • systematyczność i dokładność
  • kreatywność, otwartość umysłu
  • umiejętność podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu
  • łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • bieżącym zarządzaniem i rozwojem serwisu www.atlas.com.pl
  • tworzenie nowych funkcjonalności i rozwiązań na www
  • wdrażanie stron www dla podmiotów z grupy
  • prowadzenie kanału youtube oraz kampanii internetowych
  • współpracę z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji projektów
  • monitorowanie, analizowanie i raportowanie efektywności prowadzonych działań
  • nadzór nad realizacją budżetu
  • opracowywanie materiałów reklamowych
  • monitorowanie rynku (trendy i konkurencja)

 

OFERUJEMY:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość realizacji swoich pomysłów
  • pracę w kreatywnym i zmotywowanym zespole marketingu
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań (komputer, telefon komórkowy)
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet socjalny (w tym opiekę medyczną)

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę Atlas zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”  

 

 

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane  o terminie spotkania.

 


aplikuj
ASYSTENT/KA ds. KOMUNIKACJI BRANŻOWEJ
ŁÓDŹ
rozwiń

ATLAS sp. z o. o.

zatrudni

ASYSTENTA ds. KOMUNIKACJI BRANŻOWEJ

Miejsce pracy: Łódź

numer referencyjny ADK/17/86

 

WYMAGANIA

  • wykształcenie wyższe lub studenci ostatniego roku kierunków marketing, zarządzanie lub pokrewne
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (również praktyki i/lub staże)
  • dostępność w pełnym wymiarze czasu pracy (praca na pełny etat)
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • znajomość programów Excel, Word w stopniu zaawansowanym
  • mile widziana wiedza z zakresu marketingu
  • dokładność, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu
  • energia, zaangażowanie oraz motywacja do pracy

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • przygotowanie zamówień i umów oraz koordynowanie procesu ich opiniowania
  • rozliczenia faktur w systemie firmowym
  • zbieranie i systematyzowanie materiałów wspomagających funkcjonowanie Działu
  • tworzenie raportów, zestawień, ankiet, przygotowywanie prezentacji
  • administrowanie dokumentacją Działu
  • nadzór nad korespondencją
  • prace administracyjne na potrzeby Działu – pomoc w realizacji codziennych zadań Działu
  • wsparcie w realizacji wybranych etapów projektów marketingowych

OFERUJEMY

  • ciekawą pracę w organizacji będącej liderem na rynku
  • możliwość udziału w ciekawych projektach marketingowych
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań
  • pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną i kartę multisport

 

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę ATLAS zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

 

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane o terminie spotkania.


aplikuj
PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNO-HANDLOWY ds. spraw systemów dekoracyjnych
TORUŃ, GRUDZIĄDZ, GDAŃSK, GDYNIA, SOPOT i okolice
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

 zatrudni

PRZEDSTAWICIELA TECHNICZNO-HANDLOWEGO

(w Dziale Sprzedaży Systemów Dekoracyjnych)

w regionie:

Toruń, Grudziądz, Gdańsk, Gdynia, Sopot i okolice

 

nr referencyjny: PTH/17/87

WYMAGANIA

  • wykształcenie min. średnie
  • 2 lata doświadczenia w pracy w zespole sprzedaży
  • znajomość topografii regionu
  • znajomość lokalnego rynku handlowego materiałów wykończenia wnętrz będzie dodatkowym atutem
  • obsługa MS Office
  • umiejętność pracy w zespole
  • nastawienie na wynik
  • dyspozycyjność, samodzielność, sumienność, komunikatywność
  • prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA

  • realizację planów sprzedaży i polityki promocyjnej firmy w punktach sprzedaży w kanale hurtowym, detalicznym i inwestycyjnym - odpowiedzialność za wynik sprzedaży w danym regionie
  • rozwój dystrybucji produktów
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję w punktach handlowych
  • współpracę z architektami i projektantami wnętrz
  • budowanie trwałych, partnerskich i biznesowych relacji z klientami
  • pozyskiwanie nowych odbiorców produktów
  • prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów

OFERUJEMY

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • cykl szkoleń, w tym szkolenia techniczne
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań (samochód, tablet, telefon komórkowy)
  • pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę ATLAS zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

 

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane o terminie spotkania.


aplikuj
PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNY
powiaty białobrzeski, grójecki, kozienicki, lipski, opatowski, ostrowiecki, przysuski, radomski, szydłowiecki, zwoleński
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

zatrudni
PRZEDSTAWICIELA TECHNICZNEGO

 

w regionie obejmującym powiaty: białobrzeski, grójecki, kozienicki, lipski, opatowski, ostrowiecki, przysuski, radomski, szydłowiecki, zwoleński
nr ref. PT/17/73

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie min. średnie budowlane, preferowane wyższe
  • uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem
  • nastawienie na wynik i realizację celów
  • mile widziane doświadczenie w branży budowlanej
  • znajomość nowoczesnych technologii budowlanych
  • znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego oraz materiałów budowlanych
  • znajomość topografii regionu
  • umiejętność prowadzenia prezentacji
  • obsługa MS Office
  • dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • realizację polityki handlowej i promocyjnej firmy – sprzedaż produktów na inwestycje
  • nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami – inwestorami, architektami, wykonawcami
  • wprowadzanie i prezentację nowych produktów
  • prowadzenie szkoleń technicznych
  • obsługa reklamacji

 

 

OFERUJEMY:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • cykl szkoleń, w tym szkolenia techniczne
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań (samochód, tablet, telefon komórkowy)
  • pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę Atlas zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

 

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy

zostaną telefonicznie poinformowane  o terminie spotkania.


aplikuj
GRAFIK KOMPUTEROWY
ŁÓDŹ
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

zatrudni

Grafika Komputerowego

 

miejsce pracy: Łódź

 

nr ref. GK/17/76

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe z zakresu grafiki komputerowej
  • 2 lata doświadczenia w zawodzie grafika (np. w agencji reklamowej)
  • zmysł plastyczny
  • umiejętność projektowania oraz znajomość technik druku
  • biegła obsługa programów graficznych wykorzystywanych w projektowaniu:
    CorelDraw, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe InDesign
  • doświadczenie w przygotowywaniu technicznym projektów do druku
  • umiejętność tworzenia stron WWW będzie dodatkowym atutem
  • prawo jazdy kat. B
  • kreatywność i twórcze podejście do pracy
  • dbałość o szczegóły
  • umiejętność pracy w zespole

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • wykonywanie projektów graficznych reklam oraz materiałów ofertowych – foldery, ulotki, katalogi, banery, cenniki, itp.
  • projektowanie opakowań i innych wydawnictw poligraficznych

 

OFERUJEMY:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • pracę w kreatywnym i zmotywowanym zespole
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań
  • pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę Atlas zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

 

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane  o terminie spotkania.


aplikuj
PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNY
powiaty: limanowski, myślenicki, nowosądecki, Nowy Sącz, nowotarski, suski, tatrzański
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

 zatrudni
PRZEDSTAWICIELA TECHNICZNEGO

w regionie obejmującym powiaty:

limanowski, myślenicki, nowosądecki, Nowy Sącz, nowotarski, suski, tatrzański

 

nr ref. PT/17/78

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie min. średnie budowlane, preferowane wyższe
  • uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem
  • nastawienie na wynik i realizację celów
  • mile widziane doświadczenie w branży budowlanej
  • znajomość nowoczesnych technologii budowlanych
  • znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego oraz materiałów budowlanych
  • znajomość topografii regionu
  • umiejętność prowadzenia prezentacji
  • obsługa MS Office
  • dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • realizację polityki handlowej i promocyjnej firmy – sprzedaż produktów na inwestycje
  • nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami – inwestorami, architektami, wykonawcami
  • wprowadzanie i prezentację nowych produktów
  • prowadzenie szkoleń technicznych
  • obsługa reklamacji

 

OFERUJEMY:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • cykl szkoleń, w tym szkolenia techniczne
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań (samochód, tablet, telefon komórkowy)
  • pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę Atlas zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

 

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane  o terminie spotkania.


aplikuj
SPECJALISTA DS. MARKETINGU HANDLOWEGO
ŁÓDŹ
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

 zatrudni

SPECJALISTĘ DS. MARKETINGU HANDLOWEGO

 

Miejsce pracy: Łódź

 nr ref. SMH/17/81

 

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w pracy w zespole sprzedaży lub marketingu (mile widziany marketing handlowy)
  • pasja do marketingu: zamiłowanie do tworzenia nowych rzeczy i energia do wcielania ich w życie (kreatywność, inicjatywa, nieszablonowe podejście)
  • samodzielność i odpowiedzialność w realizacji projektów
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
  • umiejętność koordynacji zespołu projektowego
  • nastawienie na osiąganie rezultatów, motywacja do pracy
  • zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole
  • dobra znajomość pakietu Office (Excel, Power Point)
  • prawo jazdy kategorii B

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • kreację rozwiązań marketingowych budujących pozycję lidera Atlas
  • budowanie przewag w kanałach sprzedaży
  • prowadzenie powierzonych projektów związanych z marketingiem handlowym, w szczególności: kreacja, produkcja i logistyka materiałów POS oraz innych narzędzi dla Działu Sprzedaży,
  • opracowywanie, wdrażanie, koordynowanie i rozliczanie akcji pro-sprzedażowych zgodnie z celami Firmy
  • ustalanie harmonogramu wsparcia sprzedaży, monitorowanie działań i kosztów
  • ścisłą współpracę z dostawcami, kontrahentami, partnerami handlowymi przy realizacji akcji promocyjnych
  • wdrażanie i realizację kalendarza handlowego
  • nadzór nad realizacją celów jakościowych i ilościowych, analizę danych sprzedaży,
  • przygotowanie szkoleń i imprez integracyjnych dla klientów
  • współpracę z wewnętrznym i zewnętrznym działem graficznym w zakresie tworzenia materiałów POSM

 

OFERUJEMY:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem na rynku chemii budowlanej
  • możliwość poszerzenia kompetencji zawodowych i zdobywania ciekawego doświadczenia
  • samodzielną pracę pełną codziennych wyzwań i ciekawych kontaktów
  • umowę o pracę
  • atrakcyjne benefity (m.in. opieka medyczna, karta sportowa)
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań

 

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę ATLAS zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”  

 

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane  o terminie spotkania.


aplikuj
PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNY
powiaty: Kraków, krakowski, proszowicki, kazimierski, miechowski
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

zatrudni

PRZEDSTAWICIELA TECHNICZNEGO

 

w regionie obejmującym powiaty: Kraków, krakowski, proszowicki, kazimierski, miechowski

nr ref. PT/17/83

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie min. średnie budowlane, preferowane wyższe
  • uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem
  • nastawienie na wynik i realizację celów
  • mile widziane doświadczenie w branży budowlanej
  • znajomość nowoczesnych technologii budowlanych
  • znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego oraz materiałów budowlanych
  • znajomość topografii regionu
  • umiejętność prowadzenia prezentacji
  • obsługa MS Office
  • dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • realizację polityki handlowej i promocyjnej firmy – sprzedaż produktów na inwestycje
  • nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami – inwestorami, architektami, wykonawcami
  • wprowadzanie i prezentację nowych produktów
  • prowadzenie szkoleń technicznych
  • obsługa reklamacji

 

OFERUJEMY:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • cykl szkoleń, w tym szkolenia techniczne
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań (samochód, tablet, telefon komórkowy)
  • pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną

 

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę ATLAS zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

 

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane  o terminie spotkania.


aplikuj

 

Nie znalazłeś oferty dla siebie? Wyślij nam swoje CV.