Infolinia

Oferty pracy

ATLAS oferty pracy

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowiska:


PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY powiaty: brodnicki, chełmiński, golubsko-dobrzyński, nowomiejski, toruński, wąbrzeski
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

 

zatrudni

 

PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO

w regionie obejmującym powiaty:

brodnicki, chełmiński, golubsko-dobrzyński, nowomiejski, toruński, wąbrzeski

nr ref. PH/18/31

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie min. średnie
  • 2 lata doświadczenia w pracy w zespole sprzedaży
  • znajomość lokalnego rynku handlowego materiałów budowlanych będzie dodatkowym atutem
  • nastawienie na wynik i konsekwencja w działaniu
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • samodzielność i systematyczność
  • obsługa MS Office
  • prawo jazdy kat. B

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • realizację planów sprzedaży i polityki promocyjnej firmy w punktach sprzedaży w kanale hurtowym i detalicznym - odpowiedzialność za wynik sprzedaży w danym regionie
  • rozwój dystrybucji produktów
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję w punktach handlowych
  • budowanie trwałych, partnerskich i biznesowych relacji z klientami
  • pozyskiwanie nowych odbiorców produktów
  • prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów

 

OFERUJEMY:

  • pracę w firmie będącej liderem rynku
  • pracę z produktami znanej polskiej marki
  • umowę o pracę
  • cykl szkoleń, w tym szkolenia techniczne
  • narzędzia pracy (samochód, tablet, telefon komórkowy)
  • atrakcyjny system wynagrodzeń i benefitów pozapłacowych

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę Atlas zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  

(Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane o terminie spotkania.


aplikuj
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO ZGIERZ
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

 

zatrudni

 

Specjalistę ds. Obsługi Klienta Zagranicznego

 

Miejsce Pracy: Zgierz

 

Numer ref.: SKZ/18/32

 

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość minimum jednego języka obcego w stopniu zaawansowanym - preferowany angielski, niemiecki lub rosyjski.
  • Znajomość drugiego języka obcego w stopniu przynajmniej komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w realizacji sprzedaży eksportowej i w kontakcie z klientem obcojęzycznym
  • Doświadczenie w zakresie przygotowania dokumentacji i realizacji odpraw celnych
  • Biegła obsługa komputera - pakiet MS Office
  • Mile widziana znajomość systemu ERP (w szczególności IFS) i programu Husar
  • Samodzielność, dokładność, bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Prawo jazdy kat. B

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • Przyjmowanie i realizację zamówień klienta
  • Przygotowywanie dokumentów sprzedażowych, transportowych i celnych
  • Organizowanie transportów
  • Przygotowywanie raportów wewnętrznych i urzędowych
  • Nadzorowanie płatności i zadłużeń klientów
  • Bieżący kontakt z Urzędem Celnym

 

OFERUJEMY:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków
  • Pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę Atlas zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane  o terminie spotkania.


aplikuj
DORADCA TECHNICZNY ds. RYNKÓW ZAGRANICZNYCH ZGIERZ
rozwiń

 ATLAS Sp. z o. o.

zatrudni

DORADCĘ TECHNICZNEGO RYNKÓW ZAGRANICZNYCH

(Kraje Europy Zachodniej)

 

Miejsce pracy: ZGIERZ

Praca wiąże się z wyjazdami zagranicznymi

 

Nr ref. DTZ/18/31

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe - preferowane techniczne (budownictwo, architektura)
  • biegła znajomość języka angielskiego, w tym słownictwa technicznego (mile widziane osoby, które studiowały lub pracowały zagranicą)
  • znajomość drugiego języka obcego w stopniu przynajmniej komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w branży budowlanej
  • mile widziana znajomość nowoczesnych technologii budowlanych
  • umiejętność prowadzenia prezentacji i szkoleń
  • obsługa MS Office, mile widziana znajomość programów graficznych
  • nastawienie na realizację celów
  • kreatywność, łatwość uczenia się, umiejętność pracy w zespole
  • prawo jazdy kat. B

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • prowadzenie korespondencji i bieżąca obsługa klientów zagranicznych w zakresie wsparcia techniczno-handlowego
  • przygotowywanie prezentacji i materiałów szkoleniowych w języku obcym
  • prowadzenie szkoleń dla klientów zagranicznych, zarówno w Polsce jak i za granicą
  • aktualizowanie dokumentów technicznych (m.in. karty technicznych, kart charakterystyki wyrobu)
  • obsługa reklamacji technicznych
  • pozyskiwanie i nadzór nad certyfikatami zagranicznymi dla wyrobów spółki

 

 

OFERUJEMY:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań (samochód, komputer, telefon)
  • pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną
  • wyjazdy zagraniczne

 

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę Atlas zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane  o terminie spotkania.


aplikuj
DORADCA HANDLOWY DN WOJ. POMORSKIE
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

zatrudni

DORADCĘ HANDLOWEGO W DZIALE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW DOLINA NIDY

 

miejsce pracy:

woj. pomorskie

 

nr referencyjny

DH/18/30

 

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie min. średnie – mile widziane wykształcenie budowlane
  • min. 3 lata doświadczenia w pracy w zespole sprzedaży
  • znajomość lokalnego rynku handlowego materiałów budowlanych
  • obsługa MS Office
  • umiejętność pracy w zespole
  • nastawienie na wynik
  • dyspozycyjność, samodzielność, sumienność, komunikatywność
  • prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • realizację planów sprzedaży i polityki promocyjnej firmy dla produktów marki DOLINA NIDY
  • rozwój dystrybucji produktów
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję w punktach handlowych
  • budowanie trwałych, partnerskich i biznesowych relacji z klientami
  • pozyskiwanie nowych odbiorców produktów
  • prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów

 

OFERUJEMY:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • cykl szkoleń, w tym szkolenia techniczne
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań (samochód, tablet, telefon komórkowy)
  • pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę ATLAS zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane o terminie spotkania.


aplikuj
POMOCNIK OPERATORA URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH BYDGOSZCZ
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

zatrudni

POMOCNIK OPERATORA URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH

Miejsce pracy: Zakład Produkcyjny Bydgoszcz

nr ref. POP/18/15

 

WYMAGANIA:

  • rzetelność, sumienność, punktualność
  • gotowość do pracy zmianowej
  • mile widziane aktualne uprawnienia na obsługę wózka widłowego
  • doświadczenie w pracy na produkcji będzie dodatkowym atutem

 

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • obsługę maszyn i urządzeń produkcyjnych
  • prace gospodarcze
  • przestrzeganie obowiązujących instrukcji i przepisów
  • utrzymanie porządku na stanowisku pracy

 

 

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań
  • pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę ATLAS zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”.

lub

kontakt telefoniczny z Zakładem Produkcyjnym w Bydgoszczy w godz. 07:00-15:00 (52) 325 77 01

 

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane  o terminie spotkania.


aplikuj
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY powiaty: tczewski, iławski, malborski, sztumski, kwidzyński, grudziądzki, Grudziądz, starogardzki, braniewski, elbląski, Elbląg, Gdańsk
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

zatrudni

PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO

 

w regionie obejmującym powiaty:

tczewski, iławski, malborski, sztumski, kwidzyński, grudziądzki, Grudziądz, starogardzki, braniewski, elbląski, Elbląg, Gdańsk

nr ref. PH/18/30

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie min. średnie
  • 2 lata doświadczenia w pracy w zespole sprzedaży
  • znajomość topografii regionu
  • znajomość lokalnego rynku handlowego materiałów budowlanych będzie dodatkowym atutem
  • nastawienie na wynik i konsekwencja w działaniu
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • samodzielność i systematyczność
  • obsługa MS Office
  • prawo jazdy kat. B

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • realizację planów sprzedaży i polityki promocyjnej firmy w punktach sprzedaży w kanale hurtowym i detalicznym - odpowiedzialność za wynik sprzedaży w danym regionie
  • rozwój dystrybucji produktów
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję w punktach handlowych
  • budowanie trwałych, partnerskich i biznesowych relacji z klientami
  • pozyskiwanie nowych odbiorców produktów
  • prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów

 

OFERUJEMY:

  • pracę w firmie będącej liderem rynku
  • pracę z produktami znanej polskiej marki
  • umowę o pracę
  • cykl szkoleń, w tym szkolenia techniczne
  • narzędzia pracy (samochód, tablet, telefon komórkowy)
  • atrakcyjny system wynagrodzeń i benefitów pozapłacowych

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę ATLAS zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane o terminie spotkania.


aplikuj
TECHNOLOG BETONU- DORADCA TECHNICZNY
PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

zatrudni

TECHNOLOGA BETONU- DORADCĘ TECHNICZNEGO

 

miejsce pracy:

Piotrków Trybunalski

 

 nr referencyjny

TB/18/24

 

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe techniczne – preferowane: technologia betonu, technologia materiałów budowlanych, budownictwo
  • 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomość technologii betonu towarowego
  • umiejętność projektowania mieszanek betonowych
  • umiejętność przeprowadzania prób technologicznych
  • nastawienie na wynik i realizację celów
  • umiejętność prowadzenia prezentacji
  • obsługa MS Office
  • gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • badanie i analizę wpływu domieszek do betonu na parametry świeżej mieszanki betonowej, jak i stwardniałego betonu
  • projektowanie składów mieszanek betonowych dla klientów
  • przeprowadzanie prób technologicznych u klienta i pobieranie próbek
  • badanie właściwości elementów prefabrykowanych
  • doradztwo technologiczne dla klientów
  • przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla klientów
  • obsługę sprzętu laboratoryjnego
  • opracowywanie otrzymanych wyników oraz ich archiwizacja
  • współpracę z uczelniami technicznymi, laboratoriami, jednostkami badawczo - rozwojowymi

 

OFERUJEMY:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • cykl szkoleń, w tym szkolenia techniczne
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań (samochód, laptop, telefon komórkowy)
  • pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę ATLAS zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane o terminie spotkania.


aplikuj
ASYSTENT DS. RAPORTOWANIA
ZGIERZ
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

zatrudni

ASYSTENTA DS. RAPORTOWANIA

 

miejsce pracy:

Zgierz

 

 nr referencyjny

AR/18/28

 

 

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów, komunikatywność, dokładność, dbałość o szczegóły, zaangażowanie
  • Biegła znajomość MS Office (zwłaszcza Excel)
  • Umiejętności analityczne oraz łatwość pracy z danymi i ich prezentacji (Power Point)
  • Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu
  • Mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • Tworzenie raportów i analiz, danych eksploatacyjnych
  • Współpracę z zewnętrznymi dostawcami usług
  • Obsługę systemu księgowego
  • Nadzór nad poprawnością i kompletnością dokumentacji flotowej

 

OFERUJEMY:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań (komputer, telefon komórkowy)
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę ATLAS zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane o terminie spotkania.


aplikuj
ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY
LESZCZE
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

zatrudni

ASYSTENTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY

 

miejsce pracy: Leszcze

 

nr ref. AOK/18/19

 

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wyższe
  • Rok doświadczenia w pracy w dziale obsługi klienta lub podobnym
  • Biegła obsługa komputera - pakiet MS Office
  • Mile widziana znajomość systemu ERP, w szczególności IFS
  • Znajomość technik sprzedaży
  • Samodzielność, dokładność, bardzo dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość języka angielskiego mile widziana

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • Profesjonalną obsługę klientów
  • Przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień
  • Wprowadzanie danych do systemu CRM
  • Wystawianie faktur sprzedaży i faktur korygujących
  • Archiwizację dokumentów
  • Przygotowywanie raportów i zestawień
  • Ścisłą współprace z innymi działami firmy

 

OFERUJEMY:

  • pracę w firmie będącej liderem rynku
  • umowę o pracę na zastępstwo z możliwością pozostania na stałe
  • atrakcyjny system wynagrodzeń i benefitów pozapłacowych

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę Atlas zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

 

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane  o terminie spotkania.


aplikuj
SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ I POLITYKI CENOWEJ
ŁÓDŹ
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

zatrudni

SPECJALISTĘ DS. WDROŻEŃ I POLITYKI CENOWEJ

 

miejsce pracy: Łódź

nr ref. SW/18/20

 

WYMAGANIA

  • wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne)
  • doświadczenie w marketingu, mile widziane również praktyki i staże
  • doświadczenie w pracy z dużymi bazami danych
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • mile widziane doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów
  • umiejętność przygotowania i prowadzenia prezentacji
  • biegła obsługa pakietu MS Office w szczególności MS Excel
  • prawo jazdy kat. B
  • dobra znajomość języka angielskiego pozwalającą na swobodną komunikację
  • umiejętność pracy pod presją czasu, systematyczność i dokładność

 

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA

  • wsparcie w przygotowaniu i wdrożeniu efektywnej polityki cenowej
  • przygotowywanie zestawień marżowych i cenowych w oparciu o bazę danych
  • analiza poziomu cen i marż
  • współpraca przy bieżącej analizie wyników sprzedaży w odniesieniu do planu sprzedaży
  • przygotowywanie działań promocyjnych we współpracy z innymi działami
  • harmonogramowanie prac wdrożeniowych i kontrola nad terminowym ich wykonywaniem
  • koordynowanie procesu wdrożenia nowych produktów/ zmian w istniejącym asortymencie produktowym
  • pozyskiwanie, monitorowanie i analiza informacji o rynku i konkurencji

 

 

OFERUJEMY

  • pracę w firmie będącej liderem rynku
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań
  • atrakcyjny system wynagrodzeń i benefitów pozapłacowych

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę ATLAS zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane o terminie spotkania.


aplikuj
SPECJALISTA DS. MARKETINGU HANDLOWEGO
ŁÓDŹ
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o.

zatrudni

SPECJALISTĘ DS. MARKETINGU HANDLOWEGO

umowa na zastępstwo na okres ok 1,5 roku

 

Miejsce pracy: Łódź

nr ref. SMH/18/01

 

WYMAGANIA:

  • doświadczenie w pracy w zespole sprzedaży lub marketingu - mile widziany marketing handlowy
  • znajomość procesów promocyjnych materiałów reklamowych
  • doświadczenie w negocjacjach zakupowych
  • dokładność prowadzenia rozliczeń transakcji magazynowych
  • samodzielność i odpowiedzialność w realizacji projektów
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
  • umiejętność negocjacji, kosztorysowania i rozliczania projektów
  • zaangażowanie i motywacja do pracy
  • dobra znajomość pakietu Office (Excel, Power Point)
  • prawo jazdy kategorii B

 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • koordynacja procesów zakupu materiałów reklamowych
  • pozyskiwanie dostawców materiałów reklamowych
  • negocjacje cenowe
  • koordynacja procesów produkcji materiałów reklamowych
  • poszukiwanie nowych, atrakcyjnych form POS
  • poszukiwanie nowych form technologii i źródeł produkcji materiałów reklamowych
  • koordynowanie działań związanych z przygotowaniem, aktualizowaniem i wydaniem materiałów ofertowych

 

OFERUJEMY:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem na rynku chemii budowlanej
  • możliwość poszerzenia kompetencji zawodowych i zdobywania ciekawego doświadczenia
  • samodzielną pracę pełną codziennych wyzwań i ciekawych kontaktów
  • umowę o pracę
  • atrakcyjne benefity (m.in. opieka medyczna, karta sportowa)
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę ATLAS zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane o terminie spotkania.


aplikuj
PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNY
WARSZAWA i powiaty ościenne
rozwiń

ATLAS Sp. z o. o. 

zatrudni

PRZEDSTAWICIELA TECHNICZNEGO

 

w regionie obejmującym: Warszawę i powiaty ościenne

nr ref. PT/18/02

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie min. średnie budowlane, preferowane wyższe
  • uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem
  • nastawienie na wynik i realizację celów
  • mile widziane doświadczenie w branży budowlanej
  • znajomość nowoczesnych technologii budowlanych
  • znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego oraz materiałów budowlanych
  • znajomość topografii regionu
  • umiejętność prowadzenia prezentacji
  • obsługa MS Office
  • dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu 

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • realizację polityki handlowej i promocyjnej firmy – sprzedaż produktów na inwestycje
  • nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami – inwestorami, architektami, wykonawcami
  • wprowadzanie i prezentację nowych produktów
  • prowadzenie szkoleń technicznych
  • obsługa reklamacji 

OFERUJEMY:

  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • cykl szkoleń, w tym szkolenia techniczne
  • narzędzia niezbędne do wykonywania powyższych zadań (samochód, tablet, telefon komórkowy)
  • pakiet socjalny, w tym opiekę medyczną

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie ofert z dopiskiem:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez ATLAS Sp. z o. o. oraz Grupę ATLAS zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

 

Osoby, których oferty wzbudzą zainteresowanie firmy zostaną telefonicznie poinformowane o terminie spotkania.


aplikuj

 

Nie znalazłeś oferty dla siebie? Wyślij nam swoje CV.