piksel
Infolinia

Oferty pracy

ATLAS oferty pracy

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowiska:


PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNY woj. pomorskie
rozwiń
Przedstawiciel Techniczny
Miejsce pracy:
woj. pomorskie
Co zyskujesz?
Co będziesz robić?
  • realizować politykę handlową i promocyjną firmy – sprzedaż produktów na inwestycje
  • nawiązywać i podtrzymywać kontakty z klientami – inwestorami, architektami, wykonawcami
  • wprowadzać i prezentować nowe produkty
  • prowadzić szkolenia techniczne
  • obsługiwać reklamacje
Czego oczekujemy?
  • wykształcenia min. średnie budowlane, preferowane wyższe
  • uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem
  • nastawienia na wynik i realizację celów
  • mile widziane doświadczenie w branży budowlanej
  • znajomości nowoczesnych technologii budowlanych
  • znajomości lokalnego rynku inwestycyjnego oraz materiałów budowlanych
  • znajomości topografii regionu
  • umiejętności prowadzenia prezentacji
  • obsługi MS Office
  • dyspozycyjności
  • prawo jazdy kat. B i doświadczenia w prowadzeniu samochodu
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNY Bydgoszcz, Toruń, Włocławek i okolice
rozwiń
Przedstawiciel Techniczny
Miejsce pracy:
Bydgoszcz, Toruń, Włocławek i okolice
Co zyskujesz?
Co będziesz robić?

• realizować politykę handlową i promocyjną firmy – sprzedaż produktów na inwestycje
• nawiązywać i podtrzymywać kontakty z klientami – inwestorami, architektami, wykonawcami
• wprowadzać i prezentować nowe produkty
• prowadzić szkolenia techniczne
• obsługiwać reklamacje

Czego oczekujemy?

• wykształcenia min. średnie budowlane, preferowane wyższe
• uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem
• nastawienia na wynik i realizację celów
• mile widziane doświadczenie w branży budowlanej
• znajomości nowoczesnych technologii budowlanych
• znajomości lokalnego rynku inwestycyjnego oraz materiałów budowlanych
• znajomości topografii regionu
• umiejętności prowadzenia prezentacji
• obsługi MS Office
• dyspozycyjności
• prawo jazdy kat. B i doświadczenia w prowadzeniu samochodu

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
OPERATOR URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH Wrocław
rozwiń
Operator Urządzeń Produkcyjnych
Miejsce pracy:
Wrocław
Co zyskujesz?
Co będziesz robić?
  • obsługiwać maszyny i urządzenia produkcyjne
  • pakować i konfekcjonować towar
  • wykonywać prace gospodarcze
  • przestrzegać obowiązujących instrukcji i przepisów
Czego oczekujemy?
  • doświadczenia w pracy na produkcji
  • znajomości podstawowych zasad i przepisów BHP obowiązujących w pracy na produkcji
  • mile widziane aktualne uprawnienia na wózki widłowe
  • umiejętności pracy w zespole
  • spostrzegawczości i dokładności
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNY Warszawa i okolice
rozwiń
Przedstawiciel Techniczny
Miejsce pracy:
Warszawa i okolice
Co zyskujesz?
Co będziesz robić?
  • realizować politykę handlową i promocyjną firmy – sprzedaż produktów na inwestycje
  • nawiązywać i podtrzymywać kontakty z klientami – inwestorami, architektami, wykonawcami
  • wprowadzać i prezentować nowe produkty
  • prowadzić szkolenia techniczne
  • obsługiwać reklamacje
Czego oczekujemy?
  • wykształcenia min. średnie budowlane, preferowane wyższe
  • uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem
  • nastawienia na wynik i realizację celów
  • mile widziane doświadczenie w branży budowlanej
  • znajomości nowoczesnych technologii budowlanych
  • znajomości lokalnego rynku inwestycyjnego oraz materiałów budowlanych
  • znajomości topografii regionu
  • umiejętności prowadzenia prezentacji
  • obsługi MS Office
  • dyspozycyjności
  • prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH Łódź
rozwiń
SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH
Miejsce pracy:
Łódź
Co zyskujesz?
Co będziesz robić?
  • prowadzić procesy rekrutacyjne
  • koordynować proces zatrudniania
  • opiekować się nowo zatrudnionymi pracownikami – przygotowywanie harmonogramu zatrudnienia
  • koordynować proces zwalniania
  • prowadzić dokumentację dotyczącą Benefitów – bieżące informowanie pracowników, przyjmowanie zgłoszeń, rozliczanie faktur
  • brać udział w prowadzeniu programów rozwojowych, ocen rocznych i innych projektów HR
  • organizować i nadzorować praktyki
  • administrować dokumentami z zakresu HR
Czego oczekujemy?
  • otwartości na ludzi i umiejętności budowania relacji
  • komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: psychologia, socjologia)
  • doświadczenia w rekrutacji i onboardingu
  • doświadczenia w obszarze ocen okresowych i modeli kompetencyjnych
  • otwartości na nowe wyzwania i inicjatywy w ich realizacji
  • swobodnego posługiwania się pakietem MS Office, w szczególności programem MS Excel
  • prawa jazdy kat. B
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNY powiaty: bolesławiecki, jaworski, Jelenia Góra, jeleniogórski, Legnica, legnicki, lubański, lubiński, lwówecki, polkowicki, Wrocław, wrocławski, zgorzelecki, złotoryjski
rozwiń
Przedstawiciel Techniczny
Miejsce pracy:
powiaty: bolesławiecki, jaworski, Jelenia Góra, jeleniogórski, Legnica, legnicki, lubański, lubiński, lwówecki, polkowicki, Wrocław, wrocławski, zgorzelecki, złotoryjski
Co zyskujesz?
Co będziesz robić?
  • realizować politykę handlową i promocyjną firmy – sprzedaż produktów na inwestycje
  • nawiązywać i podtrzymywać kontakty z klientami – inwestorami, architektami, wykonawcami
  • wprowadzać i prezentować nowe produkty
  • prowadzić szkolenia techniczne
  • obsługiwać reklamacje
Czego oczekujemy?
  • wykształcenia min. średnie budowlane, preferowane wyższe
  • uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem
  • nastawienia na wynik i realizację celów
  • mile widziane doświadczenie w branży budowlanej
  • znajomości nowoczesnych technologii budowlanych
  • znajomości lokalnego rynku inwestycyjnego oraz materiałów budowlanych
  • znajomości topografii regionu
  • umiejętności prowadzenia prezentacji
  • obsługi MS Office
  • dyspozycyjności
  • prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
ELEKTRYK Dąbrowa Górnicza
rozwiń
ELEKTRYK
Miejsce pracy:
Dąbrowa Górnicza
Co zyskujesz?
Co będziesz robić?
  • usuwać bieżące awarie i usterki powstałe w procesie technologicznym
  • wykonywać przeglądy i konserwacje maszyn i urządzeń elektrycznych
  • naprawiać instalacje elektryczne
  • diagnozować i naprawiać systemy pneumatyczne
  • wykonywać prace kontrolno- pomiarowe
Czego oczekujemy?
  • min. 6 m-cy doświadczenia w dziale utrzymania ruchu lub innym związanym z mechaniką
  • aktualnych uprawnień SEP do 1kV grupa I i wyżej
  • umiejętności czytania schematów elektrycznych
  • podstawowej wiedzy w zakresie elektryki, elektrotechniki i automatyki linii produkcyjnych
  • mile widziana znajomość praktyczna sterowników Siemens Simatic S5 i S7
  • dyspozycyjności – gotowości do pracy w systemie zmianowym
  • samodzielności, odporności na stres, sumienności, dobrej organizacji pracy
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNY powiaty: brzeski, głubczycki, kędzierzyńsko-kozielski, kluczborski, krapkowicki, namysłowski, nyski, oleski, oleśnicki, Opole, opolski, prudnicki, strzelecki
rozwiń
Przedstawiciel Techniczny
Miejsce pracy:
powiaty: brzeski, głubczycki, kędzierzyńsko-kozielski, kluczborski, krapkowicki, namysłowski, nyski, oleski, oleśnicki, Opole, opolski, prudnicki, strzelecki
Co zyskujesz?
Co będziesz robić?
  • realizować politykę handlową i promocyjną firmy – sprzedaż produktów na inwestycje
  • nawiązywać i podtrzymywać kontakty z klientami – inwestorami, architektami, wykonawcami
  • wprowadzać i prezentować nowe produkty
  • prowadzić szkolenia techniczne
  • obsługiwać reklamacje
Czego oczekujemy?
  • wykształcenia min. średnie budowlane, preferowane wyższe
  • uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem
  • nastawienia na wynik i realizację celów
  • mile widziane doświadczenie w branży budowlanej
  • znajomości nowoczesnych technologii budowlanych
  • znajomości lokalnego rynku inwestycyjnego oraz materiałów budowlanych
  • znajomości topografii regionu
  • umiejętności prowadzenia prezentacji
  • obsługi MS Office
  • dyspozycyjności
  • prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
MENEDŻER DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ rynki: Niemcy, Austria, Szwajcaria
rozwiń
MENEDŻER DS SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Miejsce pracy:
cała Polska (preferowana Łódź)
Co zyskujesz?
Co będziesz robić?
  • realizować zadania sprzedaży eksportowej zgodnie z przyjętymi planami
  • monitorować oferty i kontrakty z partnerami handlowymi
  • obsługiwać w zakresie pozyskiwana i wykonania zamówień (we współpracy z działem obsługi)
  • aktywne pozyskiwać klientów na powierzonych rynkach
  • przygotowywać i prowadzić działania promocyjne
  • nadzorować budżet marketingowy
  • analizować podległe rynki oraz panujące trendy
  • organizować szkolenia dla klientów, wykonawców, inwestorów (w kraju i za granicą)
  • brać udział w targach branżowych
Czego oczekujemy?
  • wykształcenia wyższego – preferowane handel zagraniczny, stosunki międzynarodowe, techniczne (budownictwo, architektura)
  • doświadczenie w handlu z klientami z Niemiec, Austrii, Szwajcarii
  • biegłej znajomości języka niemieckiego, (mile widziane osoby, które studiowały lub pracowały zagranicą, znajomość języka technicznego)
  • znajomość drugiego języka obcego w stopniu przynajmniej komunikatywnym będzie dodatkowym atutem, preferowane języki: francuski, angielski
  • mile widziane doświadczenie w branży budowlanej i/lub handlu materiałami budowlanymi
  • mile widziana znajomość nowoczesnych technologii budowlanych
  • biegłej obsługa MS Office i systemu klasy ERP
  • inicjatywy i samodzielność w działaniu
  • komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu relacji
  • dyspozycyjności- praca wiąże się z wyjazdami zagranicznymi w region Niemiec, Austrii, Szwajcarii (1-2 razy w miesiącu)
  • prawa jazdy kat. B
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
MENEDŻER DS. SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ rynek: Wielka Brytania, Irlandia, Belgia, Holandia,
rozwiń
MENEDŻER DS SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Miejsce pracy:
Łódź
Co zyskujesz?
Co będziesz robić?
  • realizować zadania sprzedaży eksportowej zgodnie z przyjętymi planami
  • monitorować oferty i kontrakty z partnerami handlowymi
  • obsługiwać w zakresie pozyskiwana i wykonania zamówień (we współpracy z działem obsługi)
  • aktywne pozyskiwać klientów na powierzonych rynkach
  • przygotowywać i prowadzić działania promocyjne
  • nadzorować budżet marketingowy
  • analizować podległe rynki oraz panujące trendy
  • organizować szkolenia dla klientów, wykonawców, inwestorów (w kraju i za granicą)
  • brać udział w targach branżowych
Czego oczekujemy?
  • wykształcenia wyższego – preferowane handel zagraniczny, stosunki międzynarodowe, techniczne (budownictwo, architektura)
  • doświadczenie w handlu z klientami z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Belgii, Holandii
  • biegłej znajomości języka angielskiego, (mile widziane osoby, które studiowały lub pracowały zagranicą, znajomość języka technicznego)
  • znajomość drugiego języka obcego w stopniu przynajmniej komunikatywnym będzie dodatkowym atutem, preferowane języki: francuski, niemiecki
  • mile widziane doświadczenie w branży budowlanej i/lub handlu materiałami budowlanymi
  • mile widziana znajomość nowoczesnych technologii budowlanych
  • biegłej obsługa MS Office i systemu klasy ERP
  • inicjatywy i samodzielność w działaniu
  • komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu relacji
  • dyspozycyjności- praca wiąże się z wyjazdami zagranicznymi w region Wielkiej Brytanii, Irlandii, Belgii, Holandii (1-2 razy w miesiącu)
  • prawa jazdy kat. B
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI BRANŻOWEJ Łódź
rozwiń
SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI BRANŻOWEJ
Miejsce pracy:
Łódź
Co zyskujesz?
Co będziesz robić?
  • tworzyć nowe funkcjonalności i rozwiązania na www, w tym: aktualizacja i uzupełnianie contentu, przygotowanie landing page
  • pozycjonować strony przy wykorzystaniu narzędzi SEM i SEO
  • optymalizować kampanie w Google Ads
  • rozwijać firmowy kanał na Youtube
  • współpracować z agencjami i domami mediowymi przy realizacji projektów
  • zarządzać bazą danych
  • monitorować i analizować efektywność działań
Czego oczekujemy?
  • wykształcenia wyższego w obszarze marketingu lub pokrewnego
  • 2 lata doświadczenia na stanowisku z podobnym zakresem obowiązków
  • znajomości CMS WordPress, Google Adwords, Google Analitics
  • rekomendacji jakie działania z zakresu SEM i SEO warto stosować
  • znajomości najnowszych trendów w digital marketingu
  • kreatywności, łatwości w nawiązywaniu kontaktów i otwartości na wyzwania
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNY powiaty: bieszczadzki, brzozowski, jasielski, Krosno, krośnieński, leski, ropczycko- sędziszowski, rzeszowski, Rzeszów, sanocki, strzyżowski
rozwiń
Przedstawiciel Techniczny
Miejsce pracy:
powiaty: bieszczadzki, brzozowski, jasielski, Krosno, krośnieński, leski, ropczycko- sędziszowski, rzeszowski, Rzeszów, sanocki, strzyżowski
Co zyskujesz?
Co będziesz robić?

• realizować politykę handlową i promocyjną firmy – sprzedaż produktów na inwestycje
• nawiązywać i podtrzymywać kontakty z klientami – inwestorami, architektami, wykonawcami
• wprowadzać i prezentować nowe produkty
• prowadzić szkolenia techniczne
• obsługiwać reklamacje

Czego oczekujemy?

• wykształcenia min. średnie budowlane, preferowane wyższe
• uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem
• nastawienia na wynik i realizację celów
• mile widziane doświadczenie w branży budowlanej
• znajomości nowoczesnych technologii budowlanych
• znajomości lokalnego rynku inwestycyjnego oraz materiałów budowlanych
• znajomości topografii regionu
• umiejętności prowadzenia prezentacji
• obsługi MS Office
• dyspozycyjności
• prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Łódź
rozwiń
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejsce pracy:
Łódź
Co zyskujesz?
Co będziesz robić?
  • Realizować procesy w zakresie administracji kadrowej oraz naliczania wynagrodzeń z zachowaniem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności:
    • Sporządzanie i administrowanie dokumentacją ze stosunku pracy (umowy o pracę, aneksy/angaże, wypowiedzenia, rozwiązania umów).
    • Sporządzanie list płac (rozliczanie czasu pracy, świadczeń z ubezpieczenia chorobowego, podatku dochodowego, składek na ubezpieczenia społeczne, potrąceń pracowniczych) oraz rozliczeń umów cywilno-prawnych.
    • Roczne rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych.
    • Sporządzanie dokumentacji do celów emerytalno-rentowych.
  • Sporządzać deklarację ZUS, PFRON, PIT oraz sprawozdania GUS.
  • Sporządzać raporty i zestawienia kadrowo – płacowe.
  • Monitorować zmiany w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń
  • Przygotowywać dokumentacje i rozliczenia wypłat z ZFŚS.
  • Weryfikować należności z tytułu delegacji służbowych pracowników spółki.

 

Czego oczekujemy?
  • 5-letniego doświadczenia zawodowego w obszarze kadr i płac w tym min. 3-letniego na samodzielnym stanowisku.
  • Bardzo dobrej znajomości prawa pracy, prawa ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych – umiejętności ich interpretowania oraz wykorzystania w praktyce.
  • Praktycznej znajomości zagadnień dot. rozliczania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych i świadczeń pracowniczych.
  • Wykształcenia wyższego, mile widziane kierunki ekonomiczne.
  • Biegłej znajomości pakietu Microsoft Office.
  • Dodatkowym atutem będą:
  • znajomość programu Xpertis Kadry i Płace,
  • doświadczenie w projektach związanych z elektronizacją dokumentacji pracowniczej,
  • doświadczenie w projektach wdrożeniowych systemów IT dla HR.
  • Zdolności analitycznego myślenia.
  • Dokładności i terminowości w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
  • Odporności na stres, umiejętności pracy w zespole, sumienności i systematyczności w działaniu, dyskrecja, komunikatywność.
  • Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem.

 

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
SPECJALISTA DS. ZAKUPU MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I KREACJI Łódź
rozwiń
SPECJALISTA DS. ZAKUPU MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I KREACJI
Miejsce pracy:
Łódź
Co zyskujesz?
Co będziesz robić?
  • koordynować procesy zakupu materiałów marketingowych Grupy Atlas
  • budować bazy dostawców
  • monitorować nowości w branży reklamowej
  • zlecać zamówień zakupu i rozliczenia transakcji systemowych
  • prowadzić negocjacje z dostawcami
  • tworzyć materiały wspierające sprzedaż produktów
  • kreować rozwiązania materiałów POSM
  • kontrolować budżet
  • współpracować z innymi działami w zakresie materiałów marketingowych
Czego oczekujemy?
  • komunikatywności i łatwości w nawiązywania kontaktów
  • samodzielności oraz kreatywności i inicjatywy w działaniu
  • otwartości na nowe wyzwania i możliwości
  • umiejętności planowania swojej pracy w oparciu o terminy przy zachowaniu dokładności i skrupulatności
  • doświadczenia w pracy w obszarze marketingu i zakupów materiałów marketingowych
  • swobodnego posługiwania się pakietem MS Office
  • prawa jazdy kat. B i doświadczenia w prowadzeniu auta
  • nastawienia na osiąganie celów
  • znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego – mile widziane
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Nie znalazłeś oferty dla siebie? Wyślij nam swoje CV.