Aktualności

01/12/2025
/

Biuro Obsługi Fachowca, czyli ATLAS pod ręką!

Od lat wspieramy Fachowców działaniami szkoleniowymi i doradztwem w terenie. Dysponujemy największym w branży zespołem terenowych doradców technicznych oraz unikalnym zespołem szkoleniowców – doświadczonych wykonawców z wieloletnią praktyką. Wiedzę, doświadczenie i czas pracy tych ludzi dajemy do dyspozycji Fachowców, którzy na co dzień stosują nasze produkty na budowach. Staramy się być blisko nich wtedy, gdy potrzebują naszej pomocy w doborze odpowiednich produktów, rozwiązań technicznych lub gdy w trakcie aplikacji produktów pojawią się wątpliwości i pytania.

Masz problem na budowie? Pokaż go Doradcy na WhatsApp!

Pomimo wielkiego zaangażowania sił i środków na bezpośrednie doradztwo techniczne w terenie, zdajemy sobie sprawę, że nie zawsze jesteśmy w stanie dotrzeć wszędzie. Dlatego uruchomiliśmy specjalne Biuro Obsługi Fachowca – video-infolinię, gdzie można nie tylko opowiedzieć o napotkanym problemie, ale także pokazać w czym leży kłopot i na tej podstawie omówić temat z naszym doradcą.

Problem na budowie? - atlas pod ręką.

Nowe rozwiązanie to infolinia WhatsApp Video, która umożliwia kontakt w formie wideorozmowy z doradcą technicznym ATLAS. W odróżnieniu od tradycyjnej infolinii telefonicznej (która zresztą nadal w ATLASIE funkcjonuje), na nowej wideoinfolnii można – po prostu: pokazać problem „na żywo” lub też przesłać film i zdjęcia. Dzięki temu doradca szybciej i dokładniej zidentyfikuje sytuację, udzielając odpowiedniej pomocy i porady kontaktującemu się z nim Wykonawcy.

Jak działa Biuro?

W Biurze Obsługi Fachowca można zgłaszać m.in. wszelkie wątpliwości i pytania związane z aplikacją produktów ATLAS, z właściwym doborem technologii czy systemu do określonych zadań, sprawy związane z oceną podłoża lub poprawności wykonania, a także kwestie z zakresu interpretacji dokumentacji technicznej.  Jeżeli zgłoszony i opisany problem wymagać będzie dodatkowej konsultacji i czasu na weryfikację, doradca przyjmie zgłoszenie i wróci z odpowiedzią najszybciej, jak to możliwe – telefonicznie, mailowo lub przez WhatsApp. W niektórych sytuacjach może być też konieczna wizyta na miejscu – wówczas doradca na infolinii pokieruje sprawę do właściwego terenowego doradcy technicznego.

Biuro Obsługi Fachowca bazujące na infolinii WhatsApp Video funkcjonuje w tradycyjnych godzinach pracy, czyli od 8.00 do 16.00 we wszystkie dni oprócz sobót, niedziel i świąt. Jeśli problem wymaga zgłoszenia poza godzinami pracy, można napisać wiadomość na WhatsApp – doradca skontaktuje się zwrotnie w kolejnym dniu roboczym. Oczywiście za połączenia z Biurem Obsługi Fachowca ATLAS nie pobiera żadnych opłat. Jeśli użytkownik korzysta z sieci Wi-Fi lub posiada aktywny pakiet danych, połączenie wideo przez WhatsApp nie generuje dodatkowych kosztów.


Biuro Obsługi Fachowca:

pon. – pt.: 8.00-16.00
tel. +48 536 166 809

Nie odbiera? Napisz wiadomość SMS, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą następnego dnia roboczego.