Infolinia

Oferty pracy

ATLAS oferty pracy

 

Obecnie poszukujemy osób na stanowiska:


REGIONALNY KIEROWNIK SPRZEDAŻY województwa: podlaskie, warmińsko-mazurskie
rozwiń
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Miejsce pracy:
województwa: podlaskie, warmińsko-mazurskie
Co zyskujesz?
Twoje zadania
  • zarządzanie terenowym zespołem przedstawicieli handlowych i przedstawicieli technicznych (coaching, okresowa ocena pracy, rekrutacja)
  • odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży na rynku tradycyjnym i inwestycyjnym na terenie województwa podlaskiego i warmińsko-mazurskiego
  • budowanie relacji z kluczowymi klientami
  • rozwój dystrybucji produktów firmy
  • planowanie i realizacja działań promocyjnych
  • negocjowanie kontraktów i warunków handlowych
  • zarządzanie budżetem regionu
Nasze wymagania
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym – min. 3 lata
  • doskonałe zdolności menedżerskie (zarządzanie, motywowanie zespołu, ocena)
  • doświadczenie w branży materiałów budowlanych
  • znajomość lokalnego rynku inwestycyjnego – dodatkowy atut
  • umiejętności sprzedażowe – znajomość technik sprzedaży i umiejętność ich stosowania w praktyce
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne i negocjacyjne
  • umiejętność podejmowania decyzji, komunikatywność, samodzielność
  • doświadczenie w zakresie zarządzania wynikami w mobilnym systemie raportowania – mile widziane
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu samochodu
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNY CHEMII BUDOWLANEJ powiaty: Wrocław, wrocławski
rozwiń
Przedstawiciel Techniczny Chemii Budowlanej
Miejsce pracy:
powiaty: Wrocław, wrocławski
Co zyskujesz?
Twoje zadania
  • praca mobilna na obszarze obejmującym powiaty: Wrocław, wrocławski
  • realizowanie polityki handlowej i promocyjnej firmy – sprzedaż produktów na inwestycje
  • budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami – inwestorami, architektami, wykonawcami
  • wprowadzanie i prezentowanie nowych produktów
  • prowadzenie szkoleń technicznych
  • obsługa reklamacji
Nasze wymagania
  • wykształcenie min. średnie budowlane, preferowane wyższe
  • 2 lata doświadczenia w sprzedaży
  • silna orientacja na wynik i realizację celów
  • doświadczenie w branży budowlanej – znajomość materiałów chemii budowlanej (FMCG)
  • znajomość lokalnego rynku inwestycji budowlanych
  • prawo jazdy kat. B

 

MILE WIDZIANE:

  • uprawnienia budowlane
  • praktyczna umiejętność stosowania chemii budowlanej
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
PRZEDSTAWICIEL TECHNICZNO-HANDLOWY marki FOX Dekorator - Szczecin, Gdynia, Gdańsk, Sopot
rozwiń
Przedstawiciel Techniczno- Handlowy
marki FOX Dekorator
Miejsce pracy:
Szczecin, Gdynia, Gdańsk, Sopot
Co zyskujesz?
Twoje zadania
  • Realizacja planów sprzedażowych i polityki promocyjnej firmy w punktach sprzedaży w kanale hurtowym, detalicznym i na inwestycjach – odpowiedzialność za wynik sprzedaży w danym regionie dla marki Fox Dekorator
  • Dbałość o odpowiednią ekspozycję w punktach handlowych.
  • Budowanie trwałych, partnerskich, biznesowych relacji z klientami.
  • Prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów z produktów marki Fox Dekorator
  • Współpraca z architektami i projektantami wnętrz.
Nasze wymagania
  • wykształcenie min. średnie,
  • 2 lata doświadczenia w pracy w zespole sprzedaży
  • nastawienie na wynik i konsekwencja w działaniu
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność i systematyczność
  • obsługa MS Office,
  • prawo jazdy kat. B.

Mile widziane

  • znajomość lokalnego rynku handlowego materiałów budowlanych
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY powiaty: bydgoski, Bydgoszcz, mogileński, nakielski, żniński
rozwiń
Przedstawiciel Handlowy
Miejsce pracy:
powiaty: bydgoski, Bydgoszcz, mogileński, nakielski, żniński
Co zyskujesz?
Twoje zadania
  • praca mobilna na obszarze obejmującym powiaty: bydgoski, Bydgoszcz, mogileński, nakielski, żniński
  • realizacja planów sprzedaży i polityki promocyjnej firmy w punktach sprzedaży w kanale hurtowym i detalicznym – odpowiedzialność za wynik sprzedaży w danym regionie
  • rozwój dystrybucji produktów
  • dbałość o odpowiednią ekspozycję w punktach handlowych
  • budowanie trwałych, partnerskich i biznesowych relacji z klientami
  • pozyskiwanie nowych odbiorców produktów
Nasze wymagania
  • wykształcenie min. średnie
  • 2 lata doświadczenia w pracy w zespole sprzedaży
  • znajomość lokalnego rynku handlowego materiałów budowlanych będzie dodatkowym atutem
  • nastawienie na wynik i konsekwencja w działaniu
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, samodzielność i systematyczność
  • obsługa MS Office
  • prawo jazdy kat. B
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
SPECJALISTA HURTOWNI DANYCH - Łódź
rozwiń
Specjalista Hurtowni Danych
Miejsce pracy:
Łódź
Co zyskujesz?
Twoje zadania
  • Udział w projektowaniu i utrzymaniu hurtowni danych
  • Budowa i optymalizacja zapytań SQL
  • Wsparcie w budowie raportów Power BI
  • Analiza procesów biznesowych powiązanych z obszarem raportowania
Nasze wymagania
  • Min 2 lata doświadczenia jako programista ETL w obszarze procesów integracji danych
  • Praktyczna znajomość narzędzi ETL
  • Dobra znajomości relacyjnych baz danych (Oracle, MS SQL Server) oraz języka SQL, PL/SQL
  • Znajomość architektur hurtowni danych
  • Znajomość zagadnień związanych z administracją hurtowniami danych
  • Znajomość narzędzi Power BI
  • Umiejętność pracy w zespole, efektywnej komunikacja i organizacji pracy

Mile widziane:

  • Znajomość programu Enterpriese Architekt
  • Znajomość notacji BPMN
  • Znajomość środowisk chmurowych (Azure, AWS)
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
KIEROWNIK PROJEKTU - Łódź
rozwiń
KIEROWNIK PROJEKTU
Miejsce pracy:
Łódź
Co zyskujesz?
Twoje zadania
  • Kierowanie zespołem projektowym
  • Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji projektowej
  • Przygotowanie harmonogramów, określenie kamieni milowych projektu, raportowanie postępów, zagrożeń oraz opracowywanie środków zaradczych
  • Kontrola nad budżetem, zakresem, harmonogramem i jakością realizowanych projektów
  • Współpraca z zespołami deweloperskimi oraz przedstawicielami biznesu
  • Analiza procesów biznesowych oraz projektowanie rozwiązań w celu ich optymalizacji
  • Inicjowanie działań mających na celu wzrost efektywności i automatyzację procesów biznesowych.
Nasze wymagania
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe ścisłe
  • Dobra znajomość narzędzi pakietu Microsoft Office
  • Znajomość języka IT w stopniu umożliwiającym komunikację z osobami technicznymi
  • Znajomość jęz. angielskiego w stopniu dobrym
  • Doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP (rozwój, testowanie, wdrażanie zmian technicznych, rozwiązywanie problemów użytkowników)
  • Łatwość formułowania myśli i wniosków w relacjach z osobami nietechnicznymi
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy projektowej
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie
  • Dynamizm w działaniu, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i pokonywaniu przeszkód

Mile widziane:

  • Znajomość metodyki SCRUM / PRINCE2 / PMP
  • Doświadczenie w realizacji projektów z dofinansowaniem ze środków unijnych
  • Doświadczenie przy iteracyjnym wdrażaniu rozwiązań
  • Prawo jazdy kat. B
  • Doświadczenie w kierowaniu projektami
  • Znajomość procesów produkcyjnych, logistycznych, finansowych
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
ARCHITEKT ROZWIĄZAŃ IT - Łódź
rozwiń
Architekt rozwiązań IT
Miejsce pracy:
Łódź
Co zyskujesz?
Twoje zadania
  • Przekładanie potrzeb biznesowych na plany architektoniczne, biorąc pod uwagę szeroki zakres produktów, projektów, usług i systemów
  • Projektowanie rozwiązań w ścisłej współpracy z innymi Architektami, Product Managerami, Product Ownerami i Developerami
  • Udział w projektowaniu i rozbudowie architektury rozwiązań IT w obszarze CRM, Big Data
  • Dokumentowanie i aktualizowanie architektury rozwiązań i obszarów
Nasze wymagania
  • Doświadczenie w projektowaniu rozwiązań IT
  • Znajomość architektury mikroserwisowej, Event Driven, podejścia TDD, DDD, BDD
  • Znajomość baz danych SQL oraz no-SQL
  • Znajomość Kafka, Kubernetes, Open Shift
  • Znajomość architektury opartej na zdarzeniach i usługach
  • Publiczne chmury (Azure, AWS)
  • Znajomość notacji BPMN
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
SPECJALISTA DS. TRADE MARKETINGU - Łódź
rozwiń
SPECJALISTA DS. TRADE MARKETINGU
Miejsce pracy:
Łódź
Co zyskujesz?
Twoje zadania
  • budowanie przewag trade marketingowych w ramach określonych kategorii produktowych,
  • kreacja rozwiązań trade marketingowych budujących pozycję lidera Atlas,
  • analiza działań rynku oraz konkurencji,
  • harmonogramowanie wsparcia sprzedaży,
  • monitorowanie działań i kosztów,
  • opracowywanie, wdrażanie, koordynowanie i rozliczanie akcji pro-sprzedażowych zgodnie z celami firmy,
  • ścisła współpraca z dostawcami, kontrahentami, partnerami handlowymi przy realizacji akcji promocyjnych,
  • wdrażanie i realizacja kalendarza handlowego,
  • nadzór nad realizacją celów jakościowych i ilościowych, analiza danych sprzedaży,
  • przygotowanie szkoleń i imprez integracyjnych dla klientów,
  • prowadzenie powierzonych projektów związanych z marketingiem handlowym, w szczególności: kreacja, produkcja i logistyka materiałów POS oraz innych narzędzi dla Działu Sprzedaży,
  • współpraca z wewnętrznym i zewnętrznym działem graficznym w zakresie tworzenia materiałów POSM.
Nasze wymagania
  • doświadczenie w pracy w zespole sprzedaży lub marketingu handlowego,
  • swoboda w posługiwaniu się pakietem MS Office, w szczególności programem Excel,
  • umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków,
  • nastawienie na cel, otwartość na wyzwania i gotowość do podejmowania decyzji,
  • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • kreatywność, samodzielność, inicjatywa w działaniu,
  • umiejętność planowania swojej pracy w oparciu o terminy,
  • zamiłowanie do tworzenia nowych rzeczy oraz energia do wcielania ich w życie,
  • prawo jazdy kat. B.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
OPERATOR MASZYN PRODUKCYJNYCH Zgierz
rozwiń
Operator Maszyn Produkcyjnych
Miejsce pracy:
Zgierz
Co zyskujesz?
Twoje zadania
  • obsługa maszyn produkcyjnych,
  • obsługa robotów,
  • obsługa mieszalników,
  • kontrola jakości produktu,
  • dbanie o czystość stanowiska pracy i otoczenia. 
Nasze wymagania
  • wykształcenie średnie, preferowane techniczne,
  • doświadczenia w pracy na liniach produkcyjnych,
  • dyspozycyjności– gotowości do pracy w systemie 3-zmianowym,
  • sumienności, dokładności, punktualności,
  • umiejętności pracy w zespole.

Mile widziane: 

  • aktualne uprawnienia na wózki widłowe UDT.

 

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
OPERATOR URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH Piotrków Trybunalski
rozwiń
Operator urządzeń produkcyjnych
Miejsce pracy:
Piotrków Trybuanalski
Co zyskujesz?
Twoje zadania
  • obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych;
  • pakowanie i konfekcjonowanie towaru;
  • obsługa wózka widłowego;
  • obsługa komputera i skanera;
  • wykonanie prac gospodarczych;
  • postrzeganie obowiązujących instrukcji i przepisów BHP.
Nasze wymagania
  • wykształcenie minimum zawodowe, preferowane techniczne;
  • doświadczenie w pracy na liniach produkcyjnych;
  • doświadczenie w eksploatacji wózka widłowego;
  • gotowość do pracy 3-zmianowej;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • sumienność, dokładność punktualność;
  • umiejętność pracy w zespole;

Mile widziane: 

  • aktualne uprawnienia UDT na wózki widłowe;
  • aktualne uprawnienia na ładowarkę jednonaczyniową (gr. 3)
  •  
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
MECHANIK w Dziale Utrzymania Ruchu - ZGIERZ
rozwiń
MECHANIK w Dziale Utrzymania Ruchu
Miejsce pracy:
Zgierz
Co zyskujesz?
Twoje zadania
  • utrzymywanie ciągłości ruchu linii produkcyjnych, maszyn i urządzeń infrastruktury zakładowej
  • dbanie o sprawność techniczną urządzeń produkcyjnych
  • diagnozowanie i usuwanie bieżących awarii
  • naprawa i remonty maszyn i urządzeń
  • wykonywanie przeglądów prewencyjnych
  • prace konserwatorskie
Nasze wymagania
  • wiedza techniczna z zakresu mechaniki, pneumatyki, hydrauliki
  • umiejętność naprawy maszyn i urządzeń przemysłowych
  • umiejętności czytania schematów i dokumentacji technicznej
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • pracowitość, dokładność, dobra organizacja pracy

mile widziane

  • doświadczenie w dziale utrzymania ruchu lub innym związanym z mechaniką
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
AUTOMATYK w Dziale Utrzymania Ruchu - Zgierz
rozwiń
Automatyk - Dział Utrzymania Ruchu
Miejsce pracy:
Zgierz
Co zyskujesz?
Twoje zadania
  • identyfikacja, diagnostyka i usuwanie awarii linii technologicznych, maszyn i urządzeń,
  • bieżąca kontrola pracy i stanu technicznego maszyn produkcyjnych, zapewnienie ciągłości produkcji 
  • analiza przyczyn awarii i wprowadzanie rozwiązań eliminujących źródło problemu
  • remonty, naprawy i konserwacje linii technologicznych, maszyn i urządzeń
  • opracowywanie i wdrożenie procedur oraz instrukcji
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej automatyki
  • usprawnienia i optymalizacje systemów automatyki
  • udział w modernizacji i instalacji nowych maszyn, urządzeń i linii technologicznych
Nasze wymagania
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
  • wykształcenie średnie techniczne (elektryk, elektronik, automatyk, mechanik)
  • uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych dla grupy 1
  • wiedza techniczna z zakresu automatyki przemysłowej, pneumatyki, elektrotechniki
  • umiejętność czytania schematów i dokumentacji technicznej
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • prawo jazdy kat. B mile widziane
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 

Nie znalazłeś oferty dla siebie? Wyślij nam swoje CV.