Infolinia

Aktualności

03/06/2003
/

Ludzie ATLASA w „Newsweeku” i „Polityce”

Czy wejście Polski do Unii Europejskiej będzie szansą dla polskiej gospodarki? Zdaniem Witolda M. Orłowskiego, autora artykułu „Fitness Club Europa” wchodząc do Unii otrzymamy sprzęt do ćwiczeń i fachową poradę. To, jak wyrzeźbimy mięśnie polskiej gospodarki, zależy już tylko od nas.

W wydaniu magazynu „Newsweek Polska” (nr 23/2003 z 8 czerwca br.) autor analizuje teraźniejszość i prognozuje przyszłość gospodarczą naszego kraju, a redakcja dopełnia ten tekst przykładami osób, które wywarły znaczący wpływ na nasze życie gospodarcze. W tym towarzystwie znaleźli się także prezesi GRUPY ATLAS: Andrzej Walczak, Stanisław Ciupiński i Grzegorz Grzelak.

Czytamy o nich:

Zaczynali od mieszania zaprawy w garażu, dziś ich znak firmowy należy do najlepiej rozpoznawalnych w Polsce.

Założyciele i właściciele łódzkiej firmy Atlas sprzedającej m.in. kleje do glazury. W 1991 roku sami opracowali recepturę pierwszych klejów, mieszając w garażu składniki w wypożyczonej betoniarce. Dziś mają prawie 70 proc. rynku zapraw klejowych. Dzięki intensywnej reklamie stworzyli markę o wyrazistym wizerunku. Bocian Atlasa należy do najlepiej rozpoznawalnych marek w Polsce.

Do lektury artykułu zapraszamy na stronach www.newsweek.pl

Natomiast w „Polityce” mamy swoją kobietę-szefa w artykule „Kobiety na szczeblu” autorstwa Krystyny Lubelskiej. Mowa o Barbarze Bik, wiceprezes GRUPY ATLAS. Ile bohaterek publikacji – m.in. Irena Eris, Wanda Rapaczyńska, Danuta Hübner, Maria Wiśniewska, Nina Terentiew – tyle stylów zarządzania. Mimo że wspinanie się po szczeblach kariery nie jest łatwe, to jednak zdecydowana większość pań na zdjęciach jest uśmiechnięta.

Fragmenty artykułu na stronach www.polityka.onet.pl